وبلاگ سید

وبلاگ سید به امید خدا، حاوی مطالب متنوع مذهبی با رویکرد قرآنی و حدیثی است.

وبلاگ سید به امید خدا، حاوی مطالب متنوع مذهبی با رویکرد قرآنی و حدیثی است.

وبلاگ سید

لبریز مطلبهای نو می باشد این وبلاگ ما
مقبول دادار توانا افتد این وبلاگ ما
دارد تنوع مطلبش، با رویکردی از حدیث
و رویکردی هم ز قرآن دارد این وبلاگ ما

امیّد دارم که نشیند ذائقه ات را رفیق
"حتما " نمی گویم و گویم شاید این وبلاگ ما

هر کس شود محبوب حق، او کار و بارش روبه راست
مقبول دادار توانا افتد این وبلاگ ما

سید

آخرین نظرات
نویسندگان

آجرک الله یا بقیةالله

پنجشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۵، ۰۴:۵۰ ب.ظ




بسم الله الرحمن الرحیم.


شب شام غریبان، مداح گفت: «درست است که از صبح عزاداری کرده‌اید و خسته‌اید، اما خستگی شما به اندازه زینب کبری(سلام الله علیها) نیست، هیچ وقت گریه‌های ما به اندازه ذره‌ای از گریه‌های امام زمان(علیه السلام) نمی‌شود»

امام مهدی (عجل الله تعالی) می‌فرماید:

    «لأَندُبَنَّکَ صَباحاً و مَساءً و لأَبکِیَنَّ عَلَیکَ بَدَلَ الدُّمُوعِ دَماً»


ترجمه: هر صبح و شام بر تو گریه و شیون مى‏ کنم و در مصیبت تو به جاى اشک، خون مى‏ گریم.

آجرک الله یا بقیةالله

بی‌تردید شما پا به پای گریه‌های زینب(سلام الله علیها) گریه کرده‌اید، زینبی که یکی‌یکی بچه‌ها را که در بیابان کربلا سرگردان بودند، پیدا کرد و ...

زینبی که بچه‌ها را یکی‌یکی سوار بر شتران اسارت کرد.

آجرک الله یا بقیةالله

پی‌نوشتها
  1ــ بحار الأنوار(ط-بیروت) ج 98 - ص 238

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۲۲

نظرات  (۶)

کاش این جمله رو دیروز ظهر یکی به من میگفت ... دیشب گفتم من خستمه شام غریبون دیگه نمیرم ... کاش رفته بودم


http://jorda.ir
پاسخ:
همون نیت که داشتی بری ولی خسته بودی کلیه
خدا از هممون قبول کنه

۲۲ مهر ۹۵ ، ۱۷:۰۸ ....مسعود ....
متشکرم آقا سید 
پاسخ:
سلامت باشی آقا مسعود
۲۲ مهر ۹۵ ، ۱۷:۵۲ محمد حسین آذرینوار
زیبا بود آقا سید
http://ahdshia.blog.ir
پاسخ:
سلامت باشی
۲۲ مهر ۹۵ ، ۲۱:۵۰ علمدار عشق
اللهم عجل لولیک الفرج

پاسخ:
ان شاءالله هملباسی گرانقدر
۲۳ مهر ۹۵ ، ۰۲:۰۳ سربازکوچولو ...
بسیار زیبا
آجرک الله یا بقیة الله
پاسخ:
السلام علی المهدی عج
۲۹ مهر ۹۵ ، ۰۸:۱۸ ابوالفضل ابراهیمی
خوش خطابی از حسین ابن علی آمد به یاد   جورو جهل بی پدرها را تحمل می کنم 
از زنازاده ندارم انتظاری بیش از این               عقده این کورو کرها را تحمل می کنم 
قدرت پرواز اینها ادعائی بیش نیست          لاف این بی بال و پرها را تحمل می کنم (تائب)
شعر از شیخ تائب ابرسجی (ابوالفضل ابراهیمی )
پاسخ:
ظیب الله بااین شعر زیبات
ان شاءالله مورد رضای امام زمان ع باشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی